Frederikssund Squaredance Forening
19-08-2018 ForsideNy SæsonArrangementerGallerietForeningen

Arrangementer.

Vi inviterer nye og tidligere dansere til at komme den første danseaften som er den 18. september 2018 kl. 19.00 i Kældersalen, tag gerne naboen eller gode venner med og lad dem prøve dansen. Den første danseaften vil vi servere kaffe/te og hjemmebagt kage. Man har også mulighed for at købe vand eller sodavand til sædvanlig pris a kr. 10,00.

Tirsdag den 18. september 2018, sæsonstart for Frederikssund Squaredance Forening, Trekløverskolen afd Marienlyst, Odinsvej, 3600 Frederikssund i Kældersalen.  (Tilmelding for hele sæsonen), caller Annette Frederiksen. Vi danser på et hold fra kl. 19.00 til kl. 20.50. Pris for 22 gange kr. 800,00.

Tirsdag den 4. december 2018 kl. 18.00. Juleafslutning i El-værket, kun for dem som har valgt at danse vintersæsonen hos Frederikssund Square Dance Forening.

Søndag den 13. januar 2019 arrangerer vi en fælles tur til bal i Rødovre, PE`s Nytårsbal.

Tirsdag den 2. april 2019 generalforsamling kl. 18.00 i El-værket, kun for dem som er medlem af Frederikssund Square Dance Forening.

Så er der jo mulighed for at ta' til baller rundt omkring i de forskellige klubber når de annoncerer arangementer.

Frederikssund Square Dance Forening

(ret til ændringer forbeholdes)

Formand:
Jette Mejer